Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Jag har reklamerat, men inte fått något svar?

Jag har reklamerat en produkt via ert formulär, men jag har inte fått något svar eller bekräftelse?
Pia Konsumentkontakt

Kommentarer

  • Det är bra för oss att få respons från dig när du funnit något avvikande. Det ser vi som ämne till förbättring.
    När du fyller i en reklamation via vårt formulär och "skickat" får ni upp följande:

    Tyvärr har vi, i dagsläget, inte möjlighet att även skicka dig ett svarsmail, men så snart vi har hanterat ditt ärende färdigt hör vi av oss med svarsbrev och en kompensation.
    Vänligen behåll allt underlag till din reklamation, vi kan komma att behöva det till en mer grundläggande utredning.

    Tack för ditt tålamod, vänligen,

    Pia Konsumentkontakt

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.